FAQ

Bestellingen

Welke betaalmethoden gebruiken jullie?

Wij maken gebruik van Klarna Checkout en al hun betaalalternatieven. Onder andere creditcardbetaling, factuur, betalen in termijnen en directe betaling. Klarna Checkout is in de meeste landen beschikbaar, maar de beschikbare betaalalternatieven kunnen per land verschillen.

Kan ik mijn aankoop annuleren?

Als uw bestelling nog niet verstuurd is, kunt u deze uiteraard annuleren, echter bieden we een snelle levering aan wat betekent dat we het pakket snel inpakken nadat u een bestelling plaatst. Laat het ons daarom zo snel mogelijk weten indien u uw bestelling wilt annuleren. We kunnen niet garanderen dat deze geannuleerd kan worden, aangezien deze al verstuurd kan zijn.

Ik heb geen bestelbevestiging ontvangen?

In de meeste gevallen wanneer er geen bestelbevestiging ontvangen is, klopt het e-mailadres niet. Controleer dit bij Klarna, want wij vragen de gegevens bij hun op.

In sommige gevallen kan het ook zijn dat u een actieve SPAM-filter heeft, die onze e-mails blokkeert. Controleer uw spam-map en als u de bestelbevestiging daar niet vindt, kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

Levering

Hoe lang is de levertijd?

De normale levertijd binnen Zweden is 1-3 werkdagen en binnen Europa is dit 2-6 werkdagen. Tijdens drukke periodes kunnen er vertragingen ontstaan, hier wordt u dan uiteraard over geïnformeerd.

Wat zijn de verzendkosten?

Wij bieden gratis verzending aan op alle bestellingen, ongeacht het land.

Kan ik mijn pakket volgen?

Ja, uiteraard. U ontvangt een e-mail wanneer uw bestelling verstuurd is vanuit ons magazijn en u krijgt dan tevens een link en nummer waarmee u uw pakket kunt volgen.

Ruilen & Retourneren

Hoe retourneer ik mijn aankoop?

U heeft altijd 30 dagen bedenktijd voor al onze producten. Neem contact op met onze klantenservice via support@goldenmoose.com en we helpen u zo snel mogelijk.

Hoe kan ik een defect product reclameren?

We garanderen altijd dat uw product foutloos geleverd wordt, daarom is het belangrijk dat u het ons zo snel mogelijk laat weten als u een product retour wilt sturen. Mail ons via support@goldenmoose.com en dan helpen we u zo snel mogelijk.

Garantie

Hoe lang geldt de garantie en wat valt hieronder?

Op al onze producten ontvangt u 1 jaar garantie. De producten worden gemaakt om aan onze hoge eisen te voldoen. Daarnaast worden de producten ook door onze garantie gedekt tegen eventuele productiefouten.

Wat valt er niet onder de garantie?

Defecten en schade door diefstal, brand, verlies, water of schade door uv-straling.

Schade of fouten veroorzaakt voor verkeerd gebruik (stoten, deuken, verbrijzeling, een val, enz.), ongelukken of ongerechtvaardigde reparaties of aanpassing.

Uiterlijke veranderingen, schade en defecten door normale slijtage en veroudering.