Aankoopvoorwaarden

1. Algemeen
Alle prijzen zijn inclusief 25% BTW, tenzij anders aangegeven. We behouden ons het recht voor eventuele druk- en schrijffouten. Indien u jonger dan 18 jaar bent, dient u toestemming van een ouder/voogd te hebben om te bestellen.

2. Betaling
U kunt betalen met Klarna Checkout, Stripe, EPS, iDeal en GiroPay. Wanneer u betaalt, gaat u akkoord met onze aankoop- en betalingsvoorwaarden. De betaalmethodes kunnen verschillen, afhankelijk van de taalinstellingen van de website.

3. Levering
Wij verzenden onze bestellingen met DHL, Postnord, UPS en Bring. De normale levertijd is 1-3 werkdagen voor leveringen binnen Zweden en 2-6 werkdagen voor leveringen binnen de rest van Europa. U ziet de verzendkosten bij het afrekenen. We brengen €20 in rekening voor niet-opgehaalde bestellingen. Als u een artikel hebt besteld en u zich bedenkt nadat wij uw bestelling al hebben verzonden, dient u het pakket te retourneren met behulp van de informatie onder punt 4 van de aankoopvoorwaarden, Herroepingsrecht. Voor niet-opgehaalde bestellingen wordt anders €20 in rekening gebracht.

4. Herroepingsrecht
Als particulier heeft u 14 dagen herroepingsrecht, maar we bieden al onze klanten 30 dagen bedenktijd aan. Dit betekent dat u uw geld terugkrijgt als u niet tevreden bent. Het product mag niet gebruikt zijn en alleen uitgepakt zijn of minimaal getest zijn om te beoordelen of u tevreden bent, normaal gesproken is dit één keer. Indien het product op een manier gebruikt is die niet noodzakelijk is voor het beoordelen van de eigenschappen en functionaliteit, zullen we de kosten van de waardevermindering bij u in rekening brengen. Alle accessoires en het verpakkingsmateriaal dienen te worden geretourneerd.

Het retourproduct moet in de originele verpakking, goed ingepakt in een stevige buitenverpakking (bijvoorbeeld golfkarton) verstuurd worden. Eventuele transportschade ten gevolge van het slecht inpakken van het product wordt bij u, de klant, in rekening gebracht. Als u gebruikt maakt van uw herroepingsrecht bent u zelf verantwoordelijk voor de kosten van de retour.

Onthoud dat u zelf verantwoordelijk bent voor een eventuele retourzending. Wanneer de retourzending bijvoorbeeld kwijtraakt, valt dat ook onder uw verantwoordelijkheid. Verstuur uw retourzending daarom met track&trace en bewaar de bon.

Het product dient uiterlijk 30 dagen na de leverdatum bij ons aangekomen te zijn. We storten het aankoopbedrag uiterlijk 30 dagen na ontvangst van uw retour terug op uw rekening.

De reclamatie dient schriftelijk per mail gedaan te worden via support@goldenmoose.com.

5. Garantie
Indien niet anders aangegeven door CA-VS Invest AB, hebben alle hardwareproducten een garantie van 12 maanden. De garantie dekt alleen fabricatiefouten en geen fouten die ontstaan zijn doordat het product is blootgesteld aan externe geweld of onzorgvuldig gebruik.

We controleren en testen geretourneerde producten in overeenstemming met de foutmelding. Het is daarom belangrijk dat deze zo uitgebreid mogelijk is. Als het product geen fouten heeft, wordt er een bedrag van €20 in rekening gebracht om onze werkkosten en de retourzending te dekken. Het product dient binnen 30 dagen nadat de fout ontdekt is, verstuurd te worden naar CA-VS Invest AB om gebruik te kunnen maken van de garantie. De reclamatie dient schriftelijk per mail gedaan te worden via support@goldenmoose.com.

De fabrieksgarantie kan niet worden overgedragen aan een andere partij en is slechts geldig voor de persoon die op de bon of factuur wordt vermeld. Een kopie van de bon of het bestelnummer is nodig om aanspraak te kunnen maken op een garantiereparatie.

6. Persoonsgegevens
CA-VS Invest AB is verantwoordelijk voor de verwerking van persoonsgegevens die u als klant aan ons verstrekt. Deze gegevens zullen worden gebruikt voor marketingdoeleinden en voor onze nieuwsbrief, indien u de voorwaarden hiervoor goedkeurt tijdens het afrekenen.

Er worden geen gegevens doorgegeven aan derde partijen en ze worden alleen gebruikt door CA-VS Invest AB. Als u uw gegevens wilt wijzigen dan kan dit door contact op te nemen met ons via support@goldenmoose.com. Als u uit het systeem verwijderd wilt worden dan hoeft u alleen maar contact met ons op te nemen.

7. Force majeure
Gebeurtenissen zoals oorlog, natuurrampen, stakingen, besluiten van autoriteiten, niet geleverde producten van onderleveranciers, duurdere omstandigheden en vergelijkbare gebeurtenissen buiten de controle van CA-VS Invest AB– die niet konden worden voorzien – behoren tot force majeure, wat betekent dat CA-VS Invest AB is vrijgesteld van de verplichtingen om ondergetekende overeenkomsten na te komen.

CA-VS Invest AB – 559027-4220

Oskarsgatan 13, 561 42 Huskvarna, Sweden